1.W jakim czasie zamówienie zostaje zrealizowane?
-Zamówienie zostaje zrealizowane do 10 dni roboczych. Jest to zależne od tego czy dana rzecz jest obecnie na stanie. Jeżeli termin dostawy będzie dłuższy klient dostaje od nas informację na skrzynkę mailową, o przewidywanym czasie wysyłki. Realizacja zamówień indywidualnych jest ustalana bezpośrednio z klientem.

2. Czy można zamówić koszulkę z własnym napisem, zdjęciem lub grafiką?
-Tak. W tym przypadku zapraszamy do skorzystania z kreatora bądź skontaktowania się z nami poprzez formularz na stronie (zakładka „kontakt”) lub mailowo: kreator@studioagama.pl

3. Czy mogę zmienić kolor lub hasło na koszulce i mieszać wzory?
-Tak, w tym celu należy skorzystać z naszego kreatora a wysyłając zapytanie dodać notkę o preferowanych zmianach. Gdy nie ma koszulki lub innego produktu na sklepie to prosimy o kontakt a na pewno coś znajdziemy .

4.Jaki format powinna mieć przysłana grafika do nadruku?
-Grafika może być formacie „każdym” J (.jpg,.pdf, .tiff itp.) najlepiej aby miała rozdzielczość 300 DPI. Jeżeli takiej nie posadacie to prześlijcie mimo wszystko do nas a my postaramy się zmienić parametry ba takie które będą wystarczalne do druku.

5. Czy mogę zwrócić/wymienić zakupiony towar?
-Tak. Zwrotom i wymianie podlegają wszystkie produkty, za wyjątkiem projektów indywidualnych oraz rzeczy noszących ślady użytkowania.
 
6. Na jaki adres wysłać zwrot?
-Zwroty bądź wymiany prosimy kierować na adres:

Studio Agama
35-309 Rzeszów
Ul.Podwisłocze 24/126
 
7. Co jeżeli chcę zmienić moje zamówienie?
-Jeżeli zamówienie zostało źle złożone, należy złożyć je jeszcze raz i wysłać informację na maila zamowienia@studioagam.pl z informacją o tym, iż pierwsze zamówienie (podac nr) ma zostać anulowane.
8. Gdzie znajdę informacje dotyczące zwrotu/wymiany/reklamacji? 
-Wszystkie informacje znajdują się w regulaminie.
9. Co jeżeli zamówienie nie dotarło do mnie po 10 dniach roboczych?
-Jeżeli paczka nie dotrze na czas, prosimy o kontakt.
10. Ile mam czasu na wpłatę pieniędzy na konto?
-Na wpłatę czekamy 7 dni, później zamówienie zostaje anulowane.
11. Kto płaci za przesyłkę podczas zwrotu towaru?
-Koszt opakowania i odesłania towaru w ramach wymiany bądź zwrotu ponosi Klient.
12. Czy wysyłacie towar za granicę?
-Tak.
 
13.Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
-Każdy nasz produkt opatrzony jest tabelą z rozmiarami i rysunkiem pomocniczym.
Tabela rozmiarowa zawiera szczegółowe wymiary produktu dla każdego rozmiaru.
Rysunek pomocniczy wskazuje jak wymiary były mierzone na odzieży. Wymiary można porównać do wymiarów własnej odzieży lub do wymiarów ciała.
WAŻNE! Przy obwodzie pasa, klatki piersiowej, podane w tabeli wielkości są połową obwodu.
 
14.W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?
-Klient może wybrać jedną z następujących dostępnych form płatności:
1. płatność gotówką „za pobraniem”,
2. płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym,
3. płatność on – line:
a. płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu płatności PayU, PayPal;
b. przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy (dane podawane są w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia).
15.Złożono kilka zamówień, czy można wysłać je jedną przesyłką?
-Tak, w takiej sytuacji należy skontaktować się z nami poprzez e-mail zamowienia@studioagama.pl . Niezbędne będą numery zamówień. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem. Koszt dostawy będzie ponownie wyliczony.
16.Jak dostać z powrotem paczkę, której nie zdążono odebrać, i która wróciła już do nadawcy?
-W tym przypadku należy skontaktować przez email: zamowienia@studioagama.pl. Paczka zostanie nadana po raz kolejny, ale koszty nieodebrania paczki i ponownego jej nadania pokrywa Klient tj. nie zostaną mu zwrócone koszty nadania pierwszej przesyłki i dodatkowo będzie zobowiązany zapłacić za kolejną przesyłkę.